Thursday, February 10, 2011

Хэн нэгнэ тоглоом зохигчдын дүрмээр амьдрахыг би хүсэхгүй.

Хэн нэгэн тоглоом зохигчдын дүрмээр амьдрахыг би хүсэхгүй....яаагаад
Яаагаад гэвэл дуртай болоод л дуртай ....

Би бол .... 21 нас хүрээд 7 хонож байна. Одоогоор Энэтхэгт сурах гээд гашраагаад явж байна ккк.

Сайн л хичээх хэрэгтэй гэдгээ бас Манай гэр бүлийн миний хамгийн хайртай хүмүүсийн амьдрал надаас шалтгаална гэхээр шууд бүх зүйлийг сайн хиймээр хичээмээр санагдды шдээ .

 Гэхдээ охин нь хичээнээ та 2тоо одоохондоо миний өгч чадах зүйл гэвэл миний хайр халамж л байна....
Аав ээж игээ бас миний өөлкөн бондгор сувдаргана маань бол миний бурхан миний бүх зүйл минь....
Сувдарганыхаа хийх байсан бүх зүйлыг хийнэ... амлаж байна...

Одоо яаагаад ч юм бэ та 2гоо бодохоор өдөр ирэх тусам надаас холдож байгааг нь харахаар бас бодохоор өөрийн эрхгүй эвгүй болдог...

Би амьдралд хайртай бас амьдрал надад хайртай юм шиг байгаан бодоод байсан чинь ээ улаан туг гэж за өнөөдөрөөс блогоо бичнээ гэж....



UP дээр гардаг хүүхэд миний дүүтэй адилхан байгаа биз хэхэ... Очоод нэг сайхан тэврээд үнсээд үнгээд хазаад базаад үнэртээд ууры нь хүргээд сүүлдээ өөрөө маажуулаад авах юмсан хэха
Бүдүүн хүүхэд улам таргалсан сурагтай ккк гэхдээ Ээж нуугаад хэлкү байна лээ ...ккк



С.Сувдаргана

No comments:

Post a Comment