Monday, March 7, 2011

Үнэндээ шаал утгагүй санагдаж байна.

Би бол үнэндээ өөртөө шаал утгагүй санагдаж байна.... гэхдээ би энэ хүнийг бүтээх гэж их хичээж байгаа гэхдээ яаагаад болокүү байнаа...
Би баян ядуу хосолсон хороололд амьдардаг. Гадагшаа гарахаар намайг хөршийн хүүхдүүд нэбари гэж дууддаг. Гэтэл би үүнийг нь буруугаар ойлгон их муухай үг хэрэглэж намайг доромжилж байна гэж бодоод тэдний өөдөөс зангидсан гараа дэмий шүү гээд гаргаад зогсож байдаг мөн таарч дээ. Гэрэл үнэндээ тэдний үг нь neighbour буюу хөрш гэсэн үг байжээ.
Ийм хүн хүн судлаач болж чадах уу?
Үнэндээ шаал утгагүй санагдаж байна.



С.Сувдаргана







2 comments:

  1. hehe aliishu bish atgasan gar shig hamtdaa shu gel orshuulaad ugchih hurshiin huuhduuded bol havaasag shde

    ReplyDelete
  2. хэхэ ядаж байхад хэл нэвтрэлцэхгүйээ тэр хүүхэдүүдтэй би Хинди байкү ккк

    ReplyDelete