Friday, April 29, 2011

Би одоо жинхэнээсээ шийдэж байна бага зэрэгийн ухаарал ,,,


Би одоо жинхэнээсээ шийдэж байна. Хичнээн ч хичнээн хоног ингэж шаналах гэж хамаг юмаа алдлаа ш дээ хамаг юм чинь урсаад дуусаж байна даа гэж,,,  зүгээр л итгэ зүгээр л надад итгэ,,,
Чамд хэлэх миний үгс... Өмнө нь зөндөө байсаан одоо харин хуучирж мартагдаж байна хамгийн түрүүлэж чамдаан,,,
Аж жаргалтай амьдрал гэж байдаггүй зөвхөн аж жаргалтай өдрүүд л гэж байдаг гэдэгийг ,,, бас Бүх зүйл цаг хугацаатай чи бид хоёрын энд ингээд байж байгаа маань ч гэсэн цаг хугацаатай гэдэгийг,,,
...Өөрийнхөө хэн гэдэгийг ...
Ганцаараа би чиний дэргэд баймаар байна,,,
Зорилгогүй хүн уйддаг,,,
Халамж гэдэг маш чухал шүү дээ үүнийг би одоо л ойлгожийноо одоо ч байхдаа яаахуу дээ эртхэн ойлгокүү дээ шаал балайн ммм эрэгтэй хүнийг ходоодоор нь уяж болдог гэдэгийг чи мэддэггүү л байсан юм байх даа,,,, одоо ухаарсанаас хойш сайхан халамж тавинаа явтлаа хэха,,,
Ганц л амьдрах энэ насандаа юуг болно гэж юуг болкүү гэж явах вэ дээ тиймээ би чээн одоо волоодийнаа иймаар шийдээдийн хэха иймаар лаг эрц хүч амтагдаал иймаарийх чинь энэ одоо юу болоодийнаа боо мэд ккк
                                                                                                                                                                                           

No comments:

Post a Comment