Friday, April 29, 2011

Одооны тухайд...


Одооны тухайд...
Би үгүйээ чи хэн бэ
Би чамд зүгээр л итгэхийг хүссэн гэхдээ чадахгүй нь,,, ЯААГААД,,, яаагаад вэ гэвэл би ухаан суучихаж наадах цаадахыг хардаг болчихож,, амьдрал хуурамч гэдэийг мэддэг болчохож,,, сохороор дурлахаа больчихож ,,,,
Энэ бүхэн хэрэгтэй юу ,,, хэнд хэрэгтэй гэж ,,,, үгүй дээ эмэгтэй хүн ухаантай байх хэрэгтэй эмэгтэй хүн эрхэмсэг байх хэрэгтэй... би чамд хайртай байх хэрэгтэй гэжүү,,,
Би энд ямар нэгэн юмны төлөө ирсэн бол тэр нь чиний төлөө байхаа гэж боддог,,,
Чамайг хайрлаж эхлэхдээ өөриййгөө би чинь энд сурах гэж ирсэнээс дурлах гэж ирээгүйээ гэж хуурсан,,, амьдрал хуурамч юм билээ,,,
Эрэгтэй хүмүүс жүжигчин юм билэээ,,,, бас дээр нь уран үгтэй юм билээ,,,
Гэхдээ хүн алдаж болно,,, би алдаагүйэээ,,, энүүгээрээ явбал алдахгүйээ гэж бодож байна,,,
Чи олон охиноор тоглодог юм билэээ,, би бас тэд нарын чинь нэг болох шахсан уу,,, гэхдээ чи чадахгүйээ,, чамд намайг тэгэх ч эрх байгхүй ,,,
Би чиний найз охин болохыг хүссэн
Би чиний эхнэр болохыг хүссэн
Би чиний хайр байхыг хүссэн
Чамаас сайхан үг сонсохыг хүссэн
Чамаар зүгээр л хайрлуулахыг хүссэн
Гэхдээ чи жоохон байсан
Хүн хайрлаж, хүндэлж, халамжилж сураагүй байсан,,,
Одоо л бол бүх зүйл чамаас шалтгаална ,,,,
Гэхдээ сэвтсэн сэтгэл буцаж хэвэндээ ордоггүй шиг би тийм баймааргүй байна,,,
Чи л өөрөө энэ бүгдыг эхэлсэн гэхдээ яаах гэж эхлүүлсийн би чамд дэндүү итгэсэн гэхдээ энэ бүгд хуурамч үгүйээ эсвэл үнэхээр үү гэдэгийг цаг хугацаа л харуулна ,,,
Гэхдээ ЧИ БАС БИ ,,,,

No comments:

Post a Comment