Friday, April 29, 2011

Бухимдлын үзүүрт


Бухимдалын үзүүрт,,,Сэргэлтын эхэнд
Бухимдал энэ зүгээр л намайг зовоогоод байна гэхдээ бодлоос шалтгаалахуй нтр гэж...Сая өөрийгөө аймаар гайхлаа шдээ бас өөртөө майр том нээлт хийлээ шоо,,, Ууралхаараа чичирдэг бас юм авж шиддэг гэдэгээ мэдлээ шд,,, гэхдээ муу талын юмаа нээсэн байгааз ,,, гэхдээ сайн муу 2 ээлжилдэг гэж айгүүү үнийм байшоо,, хэд хоног нэг юмнаас болж шаналсан хэд хоног өөрийгөө зүрхтэйгээ тэр нь бас шархалдагыгаа мэдсышооо,, ммм одоо л ойлгожийноо энэ нь бас тооомоос том нээлт байсын вайна хэха ,,,
Тэр эхнэртэй залууд сайн гэжугаа эхнэр ч гэж дээ өөрөө л тэгэж ярьдаг болохоос цаадахыг чинь тоодоггүй нэг тийм охин байгаан гсн гэхдээ одоо ч бараг игнордцон л юм шиг байга гэсыыы..гэснээс тэр одоо юу волжийгаан бол хүний гологдол дээр гэжүү мм үгүй дээ андуурсан вайна даа гэж,,,
Гэхдээ би итгэлтэй вайна би чинь хэн билээ дээ заавал цаана нь гаржийж санаа амардаг нөгөө хэн гуай чинь шоо дээ,,, энэ дээр ч бас заавал цаана нь гаржийж санаа амарна гэжугааа нтр,,эмэгтэй хүн юуны төлөө эрэгтэй хүнээс 200 мэдрэхгүйгээрээ илүү вилээ дээ таминьэээ,,, гэхдээ үүн дээр ноороглоод хаядаг шигээ ажиллаж болкүү байна энэ бие даалтыг жинхэнээр нь хийнэ гэжугаа өөрийнхөө жинхэнэ ур чадварыг ашиглажийгаад ,, олон жил сурж өчнөөн туршлага хуримтлуулсаны хэрэг юуун билээ дэээ,,,, дараа дүгнэлтээ товчхоон танилцуулна нтр гэзжугаа,,,
Сая гадаа баахан галын наадам хийлээ шд нтр,,, манай нэг найз Монгол буцах гээд юмаа янзалаад баахан шатаалаа шд,,, гэхдээ үнэн зоригтой хоорондоо 2 мятрын зайтай машин баик 2ын голд шатаачижийна гэжугаа нтр хэха,,,,сүүлд нь дуусахаар нь ганц хувин ус асгаал болоо нтр гэжугаа,,,
Өрөөнийхөө хүүхэдтэй муудалцсан гэхдээ миний буруу байгаа гэдэгийг үнэн голосоо мэджийна нтэр гэхдээ угаасаа л чи надад таалгдакүү байсын бас анхнаасаа таалагдаагүй хүнээ тэр чигээр нь үзэн яддаг аймаар зантай хүн би нтр,,, одоо чи ч өнгөрсөөн хохохо,,,чангална даа,,
Өчигдөр шөнө баахан гүйлгээд унтаж чадаагүй ,,, өнөөдөр өглөөнөөс идсэн юм гэвэл 2 аяга шейк, 1 зайрмаг, 3 халбага цуйвангын гурил нтр гээл уусан даа,,,одоо ч гүйлгэж янзтай л байна даа гэж,,,
Манго шейк ч үнэн тасархай даа ээжийн хэлдэгээр бөөн витамин нтр муу улаан дэллэндээ л хамг юмаа бичиж цохиж н.дэж уураа бухимдаа тайлжийна нтр ,,,, надтай хамт насыгн элээжийгаан нтр,,,
Одоо миний нэг тал маань зөв замдаа явжийна даа,,, энэ эрчээрээ энэ гудамаараа ,,,
Алддаг онодог хүмүүс гэхдээ би алддаг онодог бас онодог кикикикикикикики....



No comments:

Post a Comment