Friday, April 29, 2011

Зориг дутвал ухаан дутна,,,


Би мэднэ.. юуг юм болгоныг,,
Англи хэл сурахдаа тэр үг надтай хэр их таарсан байна түүнийг маш сайн мэдэг, цээжилдэг. Хайр үүнтэй яг адилхан. Тэр хүнтэй би хэр их таарсан байна төдий чинээгээрээ тэр намайг бас би тэрнийг мэддэг болдог. Тэрний жоохон хийсэн зүйл нь л намайг баярлуулдаг. Гэхдээ би мааш байртайайноо. Яаагаад гэхээр магадгүү дахиад хэн нэгэн хэзээ ч би үнэнгээсээ хайртай болкүү, Би эн замыг сонгосон. Энд ирсэн маань учиртай байж хайр гэдэг зүйлыг бурхан, эсвэл тэр надад ойлгуулахыг хүсэж. Санаснаар  чинь болсоон би одоо ойлгосон. Хамгуйн сайнаараа ойлгож ухаараж байна. Гэхдээ энэ хэдий болтол үргэлжилнэ гэж... ингээд л байгаад байхымуу ... тэгвэл тэгвэл яаах ёстойг хэлж өгж болохууу,,,
Зориг дутвсл ухаан дутна. Намайг зөндөө олон хүмүүс зориг дутжийна гэж хэлдэг. Одоо юм болгоныг зориглодог болсоон би...

No comments:

Post a Comment