Friday, April 29, 2011

Ухааралын ирмэгт


Ухааралын ирмэг,,,
Харуусалтай ,,,, Уйтгартайн,,,
Хар өдрүүд,,,
Хол байгаасай надаас бас чамаас
Чи хайраар дутжийнуу
Чи хайрлуулмаар байна уу...
Ингэх байсан юм бол яах гэж тэр үед эхэлсийн ,,,
Чи хэзээ  билээ ,,, сайхан үгнүүдийг хэлдэг л байсан... би одоо ,,,айжийна бас тэвчжийна,,,
Одоо надад хэцүү байгаа шиг чамд ч бас ийм үе тохилдоосой,, үгүйээ,,,жи жоохон байна,,,наадах цаадахыг ойлгож болоогүй байна,,,хайрыг хайрлах бас хүлээж авах болоогүй байна,,,
Чи зүгээр тоглоод хаядаг гэлүү,, бас намайг өөртөө хайртай гэлүү,,,битгий тод бод,,,найзаа,,,Чамайг тэнд тэгээд амьдраад явж байхад энд амьдрал үргэлжилээд л байдаг шдээ чамгүй гээд зогсчдоггүй шдэээ,,,амьдрал гэдэг чинь ийм,,,
Чи байсан байгаагүй хорвоо эргэдэгээрээ л эргэнэ,,, би байдгаарай л байна,,,
Гэхдээ харин чамтай энд тааралдсандаа баяртай байна,,,Чамайг бага ч гэсэн хайрласандаа баяртай байна,,,Чамаас би ухааралыг бас бусад юмыг олж авсан,
Чамайг ирнэ гээд хүлээдэг өдрүүд олон байсаан би нуухгүй... Чамдаа гээд өөрийгөө ... шигээ байна өдөр бүр,,,
Хайр гэж байхад хагацал гэж бас байдаг,,,гэхдээ би үүнээс хэзээ ч айж байгаагүй бас
БИ НУЛИМАСГҮЙ БОЛЧИХОЖ ХАТЧИХАЖ,, БАС ХАТУУЖЧИХАЖ,, ЭЭЖИЙН ЭРХ ОХИН БАЙХАА БОЛЧИХОЖ ... ГАНЦААРЦДЖИЙН ,,, ХЭН НЭГЭН НАДАД ХЭРГТЭЙ БАЙНА ,, ТЭВРЭЭД УЙЛМААРИЙН,,,
,,,,,ГАНЦААРДААДИЙН,,,,,
Би,,, шархалсан зүрх, хүлээсэн зүрх,
Заавал амсах ёстой зовлон гэж байдаг шиг заавал уулзах ёстой хүн гэж байдаг,, тэр нь магадгүй миний хувьд чи,,
Чамайг хайрлаад би алдсан байж болно гэхдээ чи бол ухаарлаын ирмэгт тулчихаад ухрана гэж байкүэээ,,,
Магадгүй маргааш нөгөдөр чамтай таарвал мартагдашгүй зүйлийг чамд үлдээх болно,,,Тиймээ би бол чиний хувьд насан туршидаа мартаж чадкүү хүн чинь ,,,,,,


No comments:

Post a Comment