Friday, April 29, 2011

Амьдрал тэр чинь аймаар баялагым байлэээ


Амьдрал уу амьдрал чинь иймаар баялаг ш дээ... зүгээр хүмүүс надаас яаагаад яаагаад байдагыг олох хэрэгтэй байна... юмыг зүгээр л хариултыг нь олох утгагүү шиг зөндөө бодох хэрэгтэй ш дээ,,, зөндөө бодох хэрэгтэй ш дээ... зөндөө бодно замд нь зөндөө хариултууд тааралдана шдээ...
Би хэн бэ чи хэн бэ бас бодох л хэргтэй асуудал одоо би улаан нүдэн байдалд орцон байна л даа... Би яаагаад ганц чамаас болж шаналах хэрэгтэй гэж шаналах гэж шаналбал зүрх гэж  эрхтэн чинь ганцаардана ш дээ... сайн найз гэжүү хэцүү л дээ.. хүнд хэзээ ч сайн найз гэж байдаггүү гэхдээ чи бол надад сайн найз шиг санагдаж байгаа гэхдээ найзаа амьдрал чинь хуурамч ш дээ амьдралд би зөндөө алдана бас зөндөө ононо шдэээ.. би чиний хувьд хэн юум бэ яг юу чинь юум бэ...
Өнөөдөрөөр дуусгы  гэсэн ч чадкү байна шдээ,,,найз  нь чадкү байна шдээ... надаас шалтгаалакүү зандөө асуудалууд гараад байна ш дэээ,,, зүгээр л уйлах хэрэгтэй уйлах хэрэгтэй найзаа,, чи өөрөө чадна гэдэгтээ итгэх хэрэгтэй шдээ... найз нь итгэжийнаа... гэхдээ бүх зүйл чамаас шалтгаална манаь найзууд байсан бол гоё ш дээ надаа төлөвлөгөө зохиогоол нээх өөлкөн гэхдээ энд бол шаал өөр чи томчуудын ертөнцөд амьдарна хэн илүү жүжигчин байна тэр хожино амьдралд хэр их жүжиглэн тэр ялна яалах ялахдаа бүүр илүү ялна гэхдээ би ч гэсэндээ хайрлуулмаар байна би ч гэсэн бусдын адил баймаар байна,,,

No comments:

Post a Comment